12/04/2010

Vīriešu žakete (fināls) / Men's jacket (final)

Beidzot esmu pabeigusi savu pirmo vīriešu žaketi. Tā ir mana dāvana vīram vārda dienā. Iepriekš rakstīju, ka ar žaketi kopā šuju arī bikses, diemžēl tās vēl neesmu pabeigusi. Vēljoprojām atrodas iepriekšējā stadijā. Žaketes šūšana aizņēma vairāk laika nekā biju domājusi, jo šūšanai nesanāk pārāk daudz laika. Dažbrīd  vakaros pēc darba esmu nogurusi un ir ļoti grūti piesēsties pie šujmašīnas. Šūšanu protams paildzināja tas, ka žakete ir no rūtaina auduma, savienot n-tās rūtiņas bija diezgan piņķerīgs darbs. Piedurknes sākumā piegriezu nedaudz nepareizi un rūtiņu līnijas nesaskanēja. Dabūju pārpiegriest piedurknes, lai rezultāts sanāktu labs.
Žaketes konstrukciju un modelēšanu veidoju pati. Žakete sastāv no 5 kabatām: 2 sānu kabatas, 1 krūšu kabata, 2 iekškabatas. Par žaketes kabatām, jau rakstīju iepriekš Žaketes kabatas. Žaketes aizmugurējā vidusvīle ir šķēlums.
Žaketi var nēsāt gan ar uzvalka biksēm, gan ar džinsiem ikdienas nēsāšanai. Man liekas, ka vīram piestāv :). Kā Jums liekas?


Žaketei izmantots 100% vilnas audums, viskozes odere.









9 komentāri:

  1. Vīrs atraktīvs, gatavais apģērba modelis:))
    Bet žakete, man vispār trūkst vārdu un kopā ar kreklu, un aproču pogas, vienkārši superīgi!
    Nesen ārdīju Mosaic vīrieša žaketi, un sapratu, ka tas ir tīrais murgs tādu uzšūt, vai nu konkrētais modelis bija tik baisi dažādiem materiāliem, vai pa tiesi tās tā šuj- tur bija līmaudumi dažādi, vēl polsterējumi, vēl lieki papildaudumi zem oderes....tas bija ārprāc!
    tiešām tā ir, tik daudz visa kā?

    AtbildētDzēst
  2. Jā tā tas ir. Žaketēm jau pirmkārt līmē visu priekšu ar līmaudumu, šim visa krūšu daļa vēl ir izstrādāta ar vairāku kārtu polsterejumu. Lai piedurkne smuki stāvētu, tad protams vēl zemplecis piešūts.

    AtbildētDzēst
  3. Traki sarežģīti, un visu to apguvi kursos, jeb pati apzināji?

    AtbildētDzēst
  4. Tāpēc jau mācījos speciāli dažas nodarbības vīriešu uzvalku šūšanā, lai iemācītos to specifiku, kas ir atšķirīga no sieviešu žaketes. Starp citu šai žaketei apkaklītes aizmugure ir no filca, kā īstajās žaketēs. būs laikam jāuztaisa kāda bilde vēlāk :)

    AtbildētDzēst
  5. ļoti interesanti:) jā kam tādam tiešām tikai speciāla mācīšanās nepieciešama.
    Noteikti sabildē:)- man pati žakete arī ļoti ļoti patīk, šāds stils ir visai universāls, un glīts. Man pašai patīk, ja vīrietis nēsā smart tipa apģērbu!

    AtbildētDzēst
  6. Thanks for visiting my blog. WOW that jacket is fantastic, beautiful job and the inside pocket is a great feature. I like everything plaid and you definitely made a wonderful jacket.

    AtbildētDzēst
  7. skaista žakete :)
    Zanda, kur Tu mācījies kursos, ka tik daudz interesanti visādi paraudziņi? es arī eju kursos, bet nu uz pusi nav tādu paraudziņu...
    Anna

    AtbildētDzēst
  8. Anna, es mācījos studiju centrā Akcents, pie pasniedzējas Gunitas. Tiešām, ļoti varu ieteikt ;)

    AtbildētDzēst
  9. Sveika!

    Tavu žaketi biju manījusi burdastyle, bet nezināju, ka esi no Latvijas. Esmu sajūsmā. :)

    Pati arī sadūšojusies uzšūt vīriešu žaketi no burdas veikalā pirktas piegrieznes. Līdz šūšanai neesmu tikusi, jo nevaru atrast audumu. Varbūt vari ieteikt, kur varētu nopirkt puskokvilnas, pusvilnas + elastāns. Kur esmu bijusi, visur plika kokvilna ar elastānu vai tīra vilna...

    Paldies!

    AtbildētDzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...