11/08/2010

Vīriešu žakete (1.daļa) / Men's jacket (part 1)

Šobrīd mans aktuālais šūšanas projekts ir vīriešu žakete un klasiskās uzvalka bikses, kuras esmu iecerejusi dāvināt savam vīram vārda dienā. Man vel ir 3 nedēļas laika, lai to īstenotu. Līdz šim esmu šuvusi tikai sieviešu apģērbu, bet jau sen esmu domajusi, ka beidzot kārta pienākusi arī priekš mana vīra.
Šobrīd tieši mācos īsajā apmācību seminārā "Vīriešu uzvalki" pie supērīgakās pasniedzējas Gunitas Žižkunes. Tās ir 4 nodarbības, kurās mums māca specifiku vīriešu uzvalku un bikšu modelēšanā un šūšanā. Ja āķis būs lūpā, tad turpmak uzvalki manam vīram vairs nebūs jāpērk veikalā :).

Tā kā negribējām ļoti klasisku žaketei, tad izvēlējāmies rūtainu vilnas audumu žaketei, bet biksēm klasisku vienkrāsainu brūnu vilnas audumu.
Šobrīd izdarītais:
  • Pašas izveidota konstrukcija un modelēšana biksēm un žaketei;
  • Sašūts žaketes karkass un visas kabatas;
  • Biksēm sašūtas kabatas, sānu un soļa vīles.
Neliels ieskats - žaketes kabatas:
Žaketes sānu kabata - rāmīškabata ar klapīti
Žaketes krūšu kabata - kabata ar slīpo līstīti ar uzšūtiem galiem
Žaketes iekškabata - rāmīškabata izvietota uz apšuves

1 komentārs:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...