11/05/2010

Pirmais ieraksts

Beidzot, beidzot esmu atvērusi savu blogu. Jau kādu ilgaku laiku es piedomāju pie savas vides radīšanas, kur varētu dalīties ar saviem radošajiem šūšanas projektiem ar citiem rokdarbniekiem. Daži paziņas uz to mani arī pamudināja, bet nekādi nevarēju saņemties un atrast laiku. Šobrīd esmu saķērusi pamatīgu vīrusu ar klepu un iesnām un esmu spiesta dzīvoties pa mājām. Tā nu ar kūpošu tējas krūzi blakus arī atradās laicņš, lai beidzot izveidotu šo pirmo ierakstu.

Kāds tad ir mans mērķis? Šeit, manā radošajā pusē, esmu iecerējusi publicēt savus jau esošos šuvumus, atainot savas ieceres un projektus pie kuriem stradāju kā arī izveidot kādus pamācošus rakstiņus ar dažādām instrukcijam.

Beidzot: nesen uzšūtas žokeja stila bikes un pasenāk tapis trikotažas topiņš.
Vide: bildes tapušas Jelgavas pils saliņā netālu no savvaļas zirgiem.

Biksēm:
Materiāli -tumši zils šķiet vilnas audums, kurš pārpirkts no paziņas.
Piegriezne - Burda 11/2009.

Topiņam:
Meteriāli - viskozes trikotāžas audums, pirkts veikalā "Carnevale".
Piegriezne un modelis manis radīts.



2 komentāri:

  1. yay! i can see your blog now -- google translate works pretty well and i can understand most of it :) i figured out that you were bhs from the pictures!! the pants look very cool and well made as usual!

    AtbildētDzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...