5/16/2011

My first experience / Pirmā pieredze

Finally I bought something from crafts paradise - Etsy shop. Last week I recieve my first purchase -vintage style sewing necklace with gold-plated needle, thread and button. A perfect necklace for seamstress like me. I found it in shop TheBumblingBird which offers a vintage style Jewelry.
-----
Beidzot saņēmos un pirmo reizi ieprikos pašdarbnieku paradīzē - Etsy veikaliņā. Mana izvēle krita uz brīnišķīgu zelta toņa kaklarotu ar vintāža stila kuloniņu - diegu spolīti ar caurvērtu podziņu. Īsts pašdarbnieka šuvējas cienīgs aksesuārs. Veikals TheBumblingBird piedāvā vintāžā stila kaklarotiņas.



And here am I, little bit disappointed about my first online fabric purchase in ebay. I was very satisfied about the service and shop, but fabric I bought doesn' t match the color tone and texture. I bought 2 jersey fabrics - red and black. Red one was the one which dissatisfied me.
----
Un šeit esmu es- nedaudz neapmierināta ar savu pirmo online audumu pirkumu ebay veikala. Ar veikalu un servisu biju ļoti apmierināta, bet iecerētais audums īsti neatbilda ne toņa ziņā, ne struktūras ziņā. Bet gan jau es izdomāšu, kur to izmantot. Nopirku 2 veida trikorāžas audumus - sarkanu un melnu. Sarkanais bija tas, kas mani pievīla.

2 komentāri:

  1. Kaklarotu meistaru atpazinu pēc kociņu kaklarotas:)
    Par audumu, varbūt viss atkarīgs no ekrāna? ā vēl fočējot ir viena lieta, kad bildē sarkano, tas ir spilgtāgs, nekā dzīvē, man sanāk piestrādāt fotoshop, lai pielāgotu toni oriģinālam!

    AtbildētDzēst
  2. I love that necklace - i saw one like that on Etsy and I almost bought it, maybe I should.
    As for fabric shopping on line - yes sometimes the color is very different and that is quite annoying. but I am sure you will make something great.

    AtbildētDzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...