3/13/2011

Turquoise green dress. Part 2 / Tirkīzzaļā kleita. 2. daļa

Turquoise green dress had it's first fitting and it doesn' t need big alterations. It needs only bigger armhole. Yesterday I started to sew it:
1) I sewed all the darts and pressed them. Horizontal darts to the center, vertical darts up.
2) I sewed all horizontal seams and serge them, pressed up. And then all the vertical seams. Side seams I press to the front, back seam pressed flat.
3) Now I need to sew a zipper, but I haven' t by it yet.
4) Dress will have lining. Also I need to figure out how to attach the lining to the draped neck line.
In pictures you can see my yesterdays result.
----
Tirkīzzaļajai kleitai bija pirmā uzmērīšana un nekādas lielās izmaiņas nebija nepieciešamas, tikai lielāki rokriņķi. Vakar es sāku šūšanu:
1) Sašuvu visas iešuves un nogludināju tās. Horizontālās iešuves uz centru, vertikālās uz augšu.
2) Sašuvu visas horizontālās vīles un apstradāju ar overloku. Horizontālās vīles nogludināju uz augšu. Pēc tam sašuvu visas vertikālās vīles, apstradāju un nogludināju. Sānu vīles gludinaju uz priekšpusi, aizmugurējo vīlu atgludināju.
3) Tālāk nepieciešams iešūt rāvējslēdzēju, bet to es vēl neesmu nopirkusi.
4) Tā kā kleitai jāšuj arī odere, tad man ir jāizdomā, kā to savienot ar "šūpolītes" apkakli. To es vēl neesmu izdomājusi.
Bildes redzams mans vakardienas veikums.


3 komentāri:

  1. interesanti, kā tā kleita no kreisās puses uz manekena izskatās? Jo mani māc ziņkāre kāds būs oderes risinājums:)
    Jā, un ja var, pleaseeeeeeeeee:D - parādīsi kā Tu iešuj rāvējslēdzēju? ar kādu šujmašīnas pēdiņu? Just a quick pick!:))

    AtbildētDzēst
  2. @Iveta: Kad šūšu šai kleitai rāvējslēdzēju, tad uztaisīšu turtoriāli :), man ir daži knifiņi tā iešūšanai. tikai pagaidām man neizdodas atrast piemērotu rāvējslēdzi.
    Par oderi man pagaidām arī vēl mistika, ko es izdomašu :P

    AtbildētDzēst
  3. Aicinu tevi pēc balviņas
    http://kikiihobiji.blogspot.com/2011/03/balvina-gift.html

    AtbildētDzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...