1/11/2013

ĀDAS SOMA PAŠAS ROKĀM / MY HANDMADE LEATHER BAG

Esmu sajūsmā un liekas, ka nekad vairs somas nepirkšu veikalā, bet darināšu tās pati. Te nu lūk ir mana pirmā pašas šūtā īstā soma no dabīgās ādas, kuru es uzšuvu no ādas jakas, kuru nopirku humpalās. Soma rezultātā man izmaksāja 3Ls!!! :) Vai nav forši? Mana vecā lielās ietilpības soma bija tā izdilusi, ka brēktin brēca pēc jaunas.
Soma sastāv no viena liela iedalījuma, somas ārpusē viena liela kabata ar rāvējslēdzi un somas iekšpusē neliela atvērta tipa kabatiņa + kabatiņa telefonam. Esmu priecīga ka mana PFAF Select 4.0 lieliski tika galā ar ādas šūšanu, ņēma pat 5 kārtas cauri. Lai soma būtu stingrāka, kā starpliku izmantoju stīvu lina audumu. 
-------
I am so excited and I think I will never by a bag in shop. There is my first real handmade bag from real leather witch I made from leather jacket I bought in secondhand store (cost me ~4EUR). I so needed a new really big bag. My old one was terribly threadbare. 
My bag have one section and the outside pocket with zipper. Inside there is one little pocket and extra pocket for mobile. I am happy about my PFAFF Select 4.0 which done the job perfectly. Between leather and lining I used stiff linen for getting the form to bag.
  






Šeit redzama arī trikotāžas kleita, kuru uzšuvu pagajušogad, bet nav vēl atrādīta. Vienkāršs siluets ar nelieliem drapējumiem no skaisti raiba viskozes trikotāžas auduma. Piegriezne protams manis konstruēta.
-------
And here is jersey dress which I made last year. From beautiful viscose fabric with simple silhouette and little draperies. Pattern constructed myself.


15 comments:

  1. Pa smuko - gan soma, gan kleita, gan arī pati modele:) Vai Tu izmantoji speciālo adatu ādas šūšanai?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies! āda nebija tik bieza tāpēc izmantoju vienkārsi paresnu, t.i. 100 izmēra adatu.

      Dzēst
  2. soma ideāla. man tā patīk, ka apsveru sev nākamo nevis tamborēto bet ādas sāšut :)
    un kleita vienkārši ideāla. patīk ļoti :)

    AtbildētDzēst
  3. Lieliski darbi! jau pusgadu domāju par somas šūšanu, bet visu laiku pietrūka iedvesmas, Tavs ieraksts šķiet tieši laikā un labs pamudinājums; paldies!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es par somas sūšanu domāju vairākus gadus :P. Mani atkal beidzot ķerties klāt pamudināja māsica, kura tikko sašuva ādas somu.

      Dzēst
  4. Wow that bag is fantastic - super high quality and what a great way to use the leather jacket. the sewing is perfect which is not easy on leather. love it.

    AtbildētDzēst
  5. Wow, impressive work on the bag! Beautiful dress too!

    AtbildētDzēst
  6. Hipsters novaidētos "sagrieza tādu SUPERĪGU jaku":D:D:D
    Malacis Tu esi, tiešām MALACIS. un kas vēl, man acis kubā - 5 kārtas!!! šujmašīna izņēma cauri? Tā mašīna ir ZVĒRS!:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. he he man pašai ar prieks par sevi :D. jā tās 5 kārtas ir tur kur lences šujās klāt, pati lence sanāk 4 kārtas un 5. kārta pati soma. Tur tā pagrūtak gāja, bet tomēr pacēla tā mašīna ko tādu.

      Dzēst
  7. māšuk, soma fantastiska!!!!! Tu esi meistars!

    AtbildētDzēst
  8. Nice job... I really like the bag and use of leather jacket... Your did awesome job... Thanks for sharing.
    leather tote bags

    AtbildētDzēst
  9. this idea is simply amazing!
    compliments for your work (even for the zanziBach clothing line... i love it!)

    elena from www.elenaperletti.it

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Thank you Elena! Need to sew more for myself. ZanziBach took all my time but it is so fun to run my kids clothing shop :) Best wishes!

      Dzēst
  10. Šo komentāru ir noņēmis autors.

    AtbildētDzēst
  11. Super! Tieši domāju šūt sev ādas somu, bet biju domājusi, ka jāšuj ar roku. Izrādās var ar mašīnu - parasto!

    AtbildētDzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...