1/29/2011

Pattern diagram of slouchy beanie / Cepures raksta shēma

So, I made the pattern diagram of my Slouchy beanie hat
I don' t have one required font, so I replace it with pink one. It means that in that place you need to cross 6/6 stitches, not 2/2.
I worked in the round needles. I knitted the rib that measures 7 cm and then continue with pattern. Knit the Step 1 ,Step 2 and Step3 and then repeat Step 2, Step3, Step 2, Step3......
Beidzot uzmeistaroju savas nošļukušās cepures mustura shēmu. Tā kā man trūka fonta ar 6 sakrustotiem valdziņiem, tad shēmā to aizvietoju ar 2/2 sakrustotiem valdziņiem rozā krāsā. Šajā vietā Jums jāada 6/6 sakrustoti valdziņi. Cepuri es adīju uz apaļajām adatām, noadīju 7 cm valnīti un pēc tam adīju pēc attēlā  redzamās shēmas: Step1, Step2, Step3 un pēc tam atkārtoju Step2, Step3, Step2, Step3.....

3 komentāri:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...